Beste leden en relaties,
Op 18 juni is er in de middag, voorafgaand aan onze jaarlijkse BBQ, de gelegenheid om mee te gaan op excursie naar de cyberbunker in Kloetinge.
Deze excursie is georganiseerd door Impuls Zeeland en geïnteresserden van de ZVIO mogen mee.
Meld je aan via voorzitter@zvio.nl doe dit uiterlijk voor donderdag 11 juni 17.00 uur.
Wij zetten de aanmelding door naar Impuls Zeeland van wie je het programma krijgt.

Ook dit jaar is er weer onze jaarlijkse BBQ. Het moment om onder het genot van een hapje en een drankje lekker bij te kletsen.
Op donderdag 18 juni worden we weer hartelijk ontvangen bij De Panhoeve, waar de drankjes vanaf 17:00 uur voor ons klaarstaan.
Vlak voor de zomervakantie willen we samen terugkijken op de mooie momenten die we het afgelopen jaar hebben gedeeld. We kijken ook alvast vooruit naar het volgende jaar en bedenken graag samen nieuwe, inspirerende thema’s.
Deze avond draait om gezellig samenzijn, lekker eten en een drankje. Voel je vrij om een introducee mee te nemen – hoe meer, hoe gezelliger!
Geen lid en wil je toch mee? Dat kan voor slechts € 35,-
Meld je aan via voorzitter@zvio.nl doe dit uiterlijk voor donderdag 11 juni 17.00 uur.
Waar?
Brasserie de Panhoeve
Arendstraat 2B
4458 AS ’s Heer Arendskerke
https://www.depanhoeve.nu/
Hoe laat?
van 17.00 uur tot 21.00 uur