Cybersecurity, wat moet je ermee?

Graag nodigen we jullie uit op donderdag 19 oktober bij JéPé IT in Goes voor een avond over Cybersecurity. Martin Gijssen (Technical Operations Manager) en Antoine de Keizer (Privacy & Security Adviseur) nemen je mee in hoe wij, JéPé IT, tegen dit vraagstuk aankijken. Je zult opmerken dat het niet alleen een zuiver ICT vraagstuk is, maar dat het veel verder gaat. Na de presentatie is er uiteraard ook ruimte om vragen te stellen.
Aanmelden kan tot maandag 16 oktober 17.00 uur door te mailen naar; voorzitter@zvio.nl

Programma

18.00 – 18.15 Ontvangst bij JéPé IT, Smithweg 1-29, 4462 HC Goes
18.15 – 18.45 Broodjes
18.45 – 19.00 Algemene Ledenvergadering
19.00 – 19.10 Welkom door Jean-Paul de Pundert
19.10 – 21.00 Presentatie door Martin Gijssen en Antoine de Keizer
21.00 Afsluiting en netwerkborrel

deel deze pagina

Wil jij ook een bijeenkomst bijwonen? Dat kan, meld je aan via voorzitter@zvio.nl

  • Donderdag 18 juni; Excursie cyberbunker en de jaarlijkse Barbeque.

 

Wil jij graag jouw kennis verbreden en op de hoogte blijven van ICT activiteiten in het Zeeuwse?

Onze bijeenkomsten zijn een mooie gelegenheid om uw vakgenoten te ontmoeten en kennis met elkaar te delen. Introducées zijn van harte welkom. Per jaar worden er 8 tot 10 bijeenkomsten en/of bedrijfsbezoeken georganiseerd. We hopen natuurlijk dat u, als u nog geen lid bent, na het bezoeken van twee bijeenkomsten lid wordt van de ZVIO. Dit kan voor slechts € 225,- per jaar (2026). De kosten voor de bijeenkomsten worden gedekt door de lidmaatschapsgelden.

Aanmelden kan via voorzitter@zvio.nl